The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

A Titán bukása

| szerda

A Blizzard projektjeinek majd 50 %-át kaszálja--többek között ez történt annak idején a Titan nevű projekttel is. Később ennek elemei beépültek az Overwatchba, most azonban újabb részletek derültek ki azzal kapcsolatban, hogy miért nem lett kiadva.

Mike Morhaime Blizzard alapító, aki nem rég hagyta el a céget, beszélt erről Barcelonában a héten. Úgy tervezték, hogy next-gen MMO legyen belőle, és emiatt több mód volt benne, végül már két játék fejlődött párhuzamosan, amiket nem tudtak összefésülni.

Az Overwatch a Titan projekt hamvaiból kelt életre, és Morhaime hosszasan beszélt róla, hogy ez az egyik legjobb döntésük volt.

"Fogtunk valamit, ami még nagyon hosszú ideig nem jött volna ki, vagy talán soha, és csináltunk belőle egy nagyszerű játékot."

Jeff Kaplan játékigazgató, aki maga is dolgozott a Titanon, még hozzátette, "Szörnyen elbuktunk minden féle módon vele.. ahogyan csak egy projekt befuccsolhat. Lehangoló volt."

Hivatalosan 2014-ben lett leállítva, és akkoriban, Morhaime állítása szerint, "Elkezdtük a legambiciózusabb dolgot, amit csak el lehetett képzelni, és végül nem jött össze."

Ahhoz, hogy végül miért kaszálták, még ennyit tett hozzá "nem találtam benne a mókát, a szenvedélyt."

A legutóbbi kudarcba fulladt projekt a StarCraft FPS volt, aminek veszte a Diablo 4 és az Overwatch 2 intenzívebb fejlesztése lett.

Gamespot