The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Activision-Blizzard 2018 Q3 eredmények

| Morzan

A cikket, a 

szállította!

Szerda éjjel az Activision Blizzard közzétette a 2018-as év harmadik negyedévének jelentését. 

  • A vártnál jobb 2018 Q3-as (harmadik negyedév) eredmények, de a bevételek csökkentek 2017 ugyanezen negyedévéhez képest (1,618 milliárd USD-ről 1,512 milliárd USD-re). Ebben nagy szerepet játszik, hogy tavaly megjelent a Destiny 2 a harmadik negyedévben.
  • Az Activision Blizzardnak 345 millió havi aktív felhasználója volt a negyedévben (ebből 37 millió a Blizzard). A játékosok 52 percet töltöttek naponta a játékokkal.
  • Lényegesen több nézője volt az Activision Blizzardnak a Twitch-en, mint a korábbi negyedévekben (a 20 legnézettebb játékból 7 Activision Blizzard játék).
  • Az Activision Blizzard három cégből áll (Activision, Blizzard és King). Mi itt most leginkább csak a Blizzarddal foglalkozunk.
    • Csak a Blizzardnak nőttek a bevételei 2018 Q3-ban 2017 Q3-hoz képest, méghozzá 20%-kal!
    • Ez leginkább a World of Warcraft: Battle for Azeroth kiegészítőjének köszönhető, ami rekord példányszámban kelt el (csak a megjelenés napján 3,4 millióan vették meg) és a játék az egész negyedévben lényegesen jobban teljesített, mint az előző negyedévben, vagy mint tavaly ilyenkor.
    • Az Overwatch és a Hearthstone gyengébb eredményeket értek el, mint az előző év ugyanezen időszakában.
    • Hearthstone aktív játékosai is visszaesést mutatnak, illetve kevesebbet is költöttek a játékosok, de a Hearthstone-nak nagyon erős konkurenciája lett!
    • Az OWL (Overwatch League) nagyon jól teljesített, a döntő helyszíne New York-ban teltházas volt a Barclays Centerben (~17 000 fő) és a streamer oldalakon is hatalmas volt az aktivitás.
    • Az OWL már 20 csapatból áll, amiből 9 az USÁ-n kívül van.
  • A BlizzConon több, mint 40 000-en vettek részt és milliók nézték élőben!
  • A Diablo Immortal-t majd szeretni fogják a játékosok, és egy elképesztően nagyszerű élmény lesz, amikor megjelenik. Csak akkor fog megjelenni, amikor már megfelel a közösség magas elvárásainak.
  • A cég többet fog költeni mobil játékok fejlesztésére, mindezt a Blizzard minőségi színvonalával, így új közönségek felé nyithatnak, különösen Kínában és Ázsiában.
  • Egyértelművé vált a 2018-as BlizzConon, hogy nagyon sokan vágnyak új Diablo tartalomra PC-n és konzolon! Amikor elérkezik az ideje, akkor bejelentik, hogy milyen egyéb Diablo projekteken dolgoznak.

Megjegyzés: A Hearthstone ugyan elérte a 100 millió játékost, de ezt nem úgy kell érteni, mint például a World of Warcraft-nál. Ez csak annyit jelent, hogy 100 millióan töltötték le a Hearthstone-t a megjelenés óta.

Akit ennél is részletesebben érdekelnek az eredmények, az tekintse meg az Activision Blizzard sajtóbejelentését: Activision Blizzard 2018 3. negyedév sajtóbejelentés PDF

Hearthstone Hungary