The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

2.6.5-ös Patch alap változások

| Orte

A 2.6.5-ös patch-csel több dolog is érkezik, ami az alapokat alakítja.

  • + 3 Torment szint
  • Goblin portálok átalakítása

Kezdjük a legelején már jó ideje 13 torment szinttel operál a játék, de tény, hogy a 13. szint már csak alapanyag farmolására használják. Valószínűleg az újakkal sem lesz másként, de legalább felgyorsítja a folyamatot, hogyha az új szezonnal bekerülő 14, 15 vagy 16-os Torment-en kezdjük el.

A goblinok által nyitott portálokkal ritkábban találkozunk, hiszen riftekben nem nyílnak meg, csak bounty-k közben, ezek közvetlenül a Vaultba visznek minket vagy éppen egy mágikus szivárvány világba, nos innentől alkalmanként egy rettenetesen nevetséges helyre is vezethetnek.

A másik út, hogy a Vaultba juthassunk, ha Puzzle Ringet rakunk a Canai’s Cube-ba, ám innentől kezdve, ha a puzzle ring Ancient vagy esetleg Primal Ancient formában bontjuk le a cube-ban, akkor egy teljesen új eredményt fog produkálni, hogy mit az még sajnos nem derült ki de a PTR-on már kipróbálható.


Ezek azok a változások, amik a játékot alapjaiban formálják. Ezeken kívül főleg esztétikai és háttérben érvényesülő módosítások lesznek.

  • (PC) A party képeknél látható lesz minden tag számára, ha valaki „Cheat Death” passzívja  elhazsnálódik.
  • Ha egy Rift Guardian meghal, a rift bezárásáig folyamatosan jelezve lesz a térképen.
  • (PC) A boss megjelenésének jelzése változtatva lett.
  • (PC) a Greater Rift végpanelja is változtatva lett.
  • A random partyhoz való csatlakozásnál, nem gátolja meg a továbbiakban, hogy belépjünk, ha éppen aktív egy Greater Rift
  • Ám továbbra sem fogunk tudni becsatlakozni az éppen aktív Riftbe.
  • És innentől kezdve mindenki látni fogja hogyan halad a Rift attól függetlenül, hogy részt vesz benne vagy sem.

Ezen kívül néhány kényelmi szempontot is a tervezőasztalra raktak a fejlesztők és a következő dolgok élesednek az új Patch-cel.

  • Több tárhely a felszerelésnek
    • Pc-n 5 további ablakkal bővül a szekrényünk míg konzolokon (PS4, Xbox1, Switch) 140 hely lesz elérhető.
  • A szekrényünk kapott egy kereső modult, amely segítségével azonnal megtalálhatjuk a keresett set darabjait.
  • (PC) Minden Crafter kapott egy mindet megnyit és mindet bezár gombot a készíthető tárgyak listájánál.
  • Death’s Breath innentől kezdve esik a Horadric Caches-ből is.

Developer Comment: With 2.6.5, we’re aiming to address some of the longest standing and most desired quality of life features the community has brought to us. We’ve hit a little bit of everything, from adding additional Torment levels, making Ancient/Primal Puzzle Rings feel rewarding, and rehauling stash space in both size and functionality. Other changes were made to help smooth out overall gameplay, such as making Bounties feel less of a chore and more rewarding and reworking a few of our notification screens.


Fejlesztői Hozzászólás: A 2.6.5-ös patch-csel szeretnénk minél több kényelmi és régóta igényelt közösségi változtatást eszközölni. Ezért is növeljük a Stash méretét, addunk még 3 torment szintet a játékhoz és tesszük az Ancient/Primal Puzzle Ringek-et értékesebbé. Illetve a Bounty-kat is igyekszünk sokkal érdemlegesebbé tenni, hogy ne érződjenek kötelező feladatnak a haladáshoz.