The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

A Rettegés Ura toborozni kezdett... Durván!

| Shadereaper

Egy korábbi cikkemben beszámoltam nektek arról, hogy milyen hírekkel is szolgált az Activision Blizzard 2018-as 4. negyedéves üzleti jelentése. Ha körülnéztek az interneten a témában, valószínűleg ti is mindenhol a majdnem 800 fős leépítéseket látjátok a címekben. Természetesen ez nagyon rossz hír, nem szabad itt leragadni, hiszen a jelentésben sok más érdekes részletre is fény derült.

Például nem elhanyagolható a tény, hogy a cég mintegy 20%-kal szándékozik megnövelni a játékfejlesztéssel foglalkozó csapatainak számát. Még fontosabb az az apró kis részlet, hogy ennek a legnagyobb részét a Diablo franchisehoz kapcsolódó projekteken dolgozó csapatok kapják.

Coddy Johnson, az Activision Blizzard elnöke szerint a fejlesztők több Diabloval kapcsolatos projekten is dolgoznak a Diablo Immortal globális megjelenése mellett, ezért ezek a csapatok fognak bővülni a legnagyobb arányban. Ebből az okból kifolyólag a Blizzard nagyon agresszív fejvadászatba kezdett, hogy a lehető legtehetségesebb új fejlesztőkkel erősíthessék a csapatukat.

Az egyetlen bejelentett Diablo projekt jelenleg az Immortal, viszont Johnson emellett is több projektről beszél, ami teljesen nyugodtan lehet akár a Diablo 4 és a Diablo 2 Remaster is egyszerre.

És hogy mi van még a kalapban? Johnson beszélt még "Más Warcraft játékokba való befektetésről", ami jelentheti egyszerűen a Warcraft 3 Reforgedot és a WoW Classicot, de lehet, hogy kapunk egy Warcraft 4-et?

Végül pedig mondandóját azzal fejezte be, hogy a Blizzard vezetőségének feladata az lesz, hogy eddig sosem látott mennyiségű erőforrással megerősítse a cég fejlesztői folyamatait mobil készülékeken, konzolokon és PC-n egyaránt.