The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Diablo 4 az idei BlizzCon -on ?

| szerda

Szerintem nem tévedek nagyot ha azt mondom, hogy a legtöbben amikor Blizzconos cikket olvasunk arra vagyunk kíváncsiak, lesz-e valami újabb Diablóval kapcsolatos bejelentés.

Ez nyílván több dologból is adódik, az egyik a tavalyi Immortalból és annak bejelentésének módjából, mert a többség ugye PC-s folytatást várt. Csak olaj volt a tűzre, a "do you guys not have phones?" meme.

A másik, hogy ehhez a szériához érkezett a legrégebben friss (PC-s) bejelentés, talán a Starcraft 2 volt ennyire elhanyagolva mostanság.

Ugyan konkrétan kijelentve nem lett, de a háttérben zajló mozgolódás reményre ad okot.

Álláshirdetések

Szóbeszéd szerint 9 új állásra is elkezdtek embert keresni a cégnél. Ez papíron egy nem bejelentett projekt a Diablo franchise keretein belül.

A rossz hír, hogy ezek kulcsfontosságú pozícióknak tűnnek, olyanok mint vezető karakter és concept artist, szoftver mérnökök, vezető narratíva tervező és egy végrehajtó producer.

Nem biztos persze, hogy ide keresik az embert, de az Immortal bejelentett projekt tehát az kizárható. Mint korábban írtam, a legnagyobb baj ezzel, hogy ezek nagyon fontos állások, így bár bejelentés lehet lesz, játék még jó ideig valószínűleg nem.

Több figyelem a Diablo Franchisenak

A Blizzard visszalépett egy Starcraft fps projekttől és inkább a Diablóra valamint Overwatch 2-re összpontosít. Van is ezekről cikk, egy az OW-ről és egy ami inkább a Diablóra figyelt. A cég áramvonalasít és a megmaradókból többen lesznek erre a projektre állítva.

Érdemes megemlíteni, hogy a cég nem ment el idén a Gamescom-ra, ami arra enged utalni, hogy még nem igazán volt mit bemutatniuk. Talán éppen azért maradt ki a Cologne-i buli, hogy novemberben már tudjanak prezentálni valamit nekünk.

És akkor így a végére, a projekt két lehetséges változatának csontváza:

Diablo Hades

A Kotakun megjelent cikk szerint a csapat aki eredetileg alkotta a Reaper of Soulst, elkezdett kezdetben dolgozni egy második kiegészítőn amit végül lefújtak. Az indoklás az volt, hogy helyesebbnek látják elindulni a Diablo IV felé. A csapat számára ami ebből lejött, az az volt, hogy a Diablo III egy hatalmas kudarc a vezetőség szerint.

"A management benyomása az volt, hogy ez a csapat teljesen elcseszte. Kitarthattak volna pár hónapig és megnézhették volna, hogy a Reaper milyen jól teljesít, de az ő fejükben a D3 menthetetlen volt már."

És ekkor a csapatban maradtak kevese elindult a Diablóval egy Dark Soulsos megközelítés felé. Gótikus, kihívásokkal teli dungeon barangolás. Szakított volna a régi izometrikus nézettel, és a nézet olyan lett volna mint a WoW-é. Azonban amennyire frissnek hangzik elsőre, annyira szakított is a régi megközelítéssel, hogy már nem is akarta a csapat Diablónak hívni. Így végül törölték ezt is.

Diablo Fenris

Jelenleg ez a projekt a Diablo IV legesélyesebb várományosa. Kicsit meglovagolja majd a nosztalgia vonatot, igyekszik majd a régi horrorosabb, darkosabb beütésre törekedni, ami inkább jellemző volt az első és második részre, szakítva a három képregényes stílusával.

"Sokan úgy érezték, hogy elvált a gyökereitől a Diablo III már ami az art stílust és a varázslatokat illeti. Azt akarjuk, hogy ez gusztustalan legyen, sötét, megszabadulni minden rajzfilm jellegűtől, létrehozni mindazt, amitől megijedt az ember a Diablo II-ben, de modern köntösben."

Mi mindenképpen várjuk és kíváncsiak leszünk, mi is lesz ebből a végén.