The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Kérjük a Diablo II Remake-t, MOST

| szerda

Nyakunkon a Blizzcon, és a szerkesztőségben is mind azt találgatjuk, vajon milyen irányt vesz majd a cég, milyen bejelentések lesznek. Sokunk kedvence, a Diablo tavaly nagy port kavart az Immortallal, a projektről azóta pedig semmi hírt sem hallottunk. Többségünk Diablo 4-el álmodik, azonban a közelmúlt eseményei miatt szerintem van rá esély, hogy valami "érdekesebb" csavarral állnak elő.

A régi nem feltétlen elavult

Ha valamire jó volt a mostani remake sorozat, akkor az az, hogy attól, mert valami nem új, még nem feltétlenül rossz. Vannak persze dolgok, amik felett eljár az idő, de nem minden öregszik csúnyán.

A Classic óriási siker lett, (ahhoz képest amit a Blizzard várt legalábbis biztosan) és én szerintem a Reforged is nagyon jól fog teljesíteni, nincs most olyan RTS a piacon ami versenyezne majd vele. A játékban több évnyi balance van, és streamelhetőek belőle a versenyek, izgalmas maga a látvány, nem olyan nehéz megérteni, hogy mi történik.

Viszont a Diablóról nem hallottunk remake szándékot. Az első rész még nem volt kiforrott, a második azonban nagyon élvezhető és újrajátszható volt. Egy grafikai ráncfelvarrás után nagyon sokan térnének vissza ezzel is játszani. Ráadásul a kasztok miatt akár tetszés szerint bővíthető is a játék, amivel további haszonra tehetnek szert.

Akik az úton mennek

A Diablo remake-nek meglenne az az előnye is, hogy ez egyszer már biztosan jól sült el, szóval ezt lehetne a biztonságos útnak is hívni.. ami persze megint visszaüthet. A community nagyon vár valamiféle hopiumot a Blizzard részéről, és nagyon hirtelen és szélsőségesen reagál ha valami nem tetszik.

A Diablo 4, amennyiben jól sikerül, mindenképpen kreatívabbnak hatna, mint egy remake. Azonban a közelmúlt eseményei alapján egyáltalán nem biztos, hogy nem porolja le a második részt a vállalat.

Sok minden egyszerűen csak jobban működött a Diablo II-ben mint már a háromban is. A talent fa teljesen eltűnt, ami egy ilyen akció orientált RPG-ben az az elem, ami a legjobban szerepjátékossá teszi, a háromban nem is igazán volt semmilyen döntési lehetőség. Ez lett végül a PoE sikerének a titka is, mert az sokkal customizálhatóbb volt, mint a Diablo III, tulajdonképpen ez lett a spirituális örököse a D2-nek.

Azt még nem is említettem, hogy a jelenlegi folyamatos bevétellel operáló játékaik előrevetítik, hogy a Diablo 4-ben is lesz valamiféle cash-grab funkció. Skinek, mountok valami szinte borítékolhatóan lesz ami miatt ki lehet/kell nyitni majd időszakosan a pénztárcát. A D2 nem ilyen (egyelőre).

Ideális esetben mind a 2 projektet bejelentik, ez lenne a Mennyország. Nagyon közel van már november.