The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Rastakhan's Rumble Solo Adventure

| Orte

Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek, még van előttünk egy jó kis szilveszter, de addig se áll meg az élet. Biztos vagyok benne, hogy míg a karácsonyi vacsorát vártuk mindenkinél elökerült a HS pár körre, ez alól én sem vagyok kivétel, úgyhogy el is mesélném nektek a tapasztalataimat a legújabb kiegészítő solo kihívásaival kapcsolatban.

Igazából nem sokban különbözik a megszokott kihívásoktól, 8 ellenfelünk van és ahogy haladunk előre egyre erősebbek ők is és mi is. Amiben eltér a többitől, az egyrészt a nehézsége, másrészt pedig a plusz mechanika, amit mindegyiknél kapunk. Három véletlenszerűen felajánlott cast közül választhatunk, akiknél a hozzájuk tartozó 3 Shrine közül az egyik van, ezek mind mást tudnak és érdemes köréjük építeni a paklit, ha meghalnak, nem tűnnek el csak deaktiválódnak 3 körre. 

Druid

  • Gonk's Armament - Ha armor-t kapunk újratölti a manánkat
  • Gonk's Mark - Miután leidézünk egy egységet az kap +1/+1 statot.
  • Bond's of Balance - Minden kör végén annyi + Attack-ot kap amennyi abban a körben a hősünknek volt.

Hunter

 

  • Halazzi's Hunt - Minden minion kap egy Overkill képeséget, ha működésbe lép minden lap eggyel olcsóbb lesz ami a kezünkben van.
  • Halazzi's Trap - Miután Spell lapot játszunk, egy véletlenszerű Hunter Secret-et rak a pályára
  • Halazzi's Guise - Amikor leidézünk egy Beast-et akkor az kap egy Taunt, Rush, vagy Poisonous képességet pluszba

Mage

  • Jan'alai's Flame - A Hős képesség 0 manába kerül és ha megöl egy egységet újra használható lesz
  • Jan'alai's Mantle - Minden varázslatért a kezünkben +1 Spell Damage-ot kapunk
  • Jan'alai's Progeny - Ha lefagyasztunk egy ellenfelet kapunk egy Frostfire lapot

Paladin

  • Shirvallah's Grace - Minden spell, amit saját minionra rakunk rá kerül a Shrine-unkra is
  • Shirvallah's Protection - Amikor egy egységünk túléli a sebzést Divine Shield-et kap
  • Shirvallah's Vengeance - Ha a hősünket sebzés éri, az ellenfél hőse is kap 5 sebzést

Priest

  • Bwondamdi's Covenant - Az ellenfelekre mért gyógyítás, sebzésként jelenik meg
  • Bwondamdi's Sanctum - A Deathrattle képességet + 2x aktiválódnak (összesn 3x)
  • Bwondamdi's Tome - Miután varázsolunk, egy véletlenszerű Priest varázslatot kapunk

Rogue

  • Bottled Terror - Minden minionunk Stealth alatt van, és ha a Shirne meghal mindegyik kap +2 Attack-ot
  • Pirate's Mark - Minden varázslatunkat 2x aktiválja (ugyan arra a célpontra)
  • Treasure from Below - Minden kör elején ellopunk egy lapot az ellenfél paklijából és 2-vel olcsóbb lesz

Shaman

  • Krag'wa's Grace - A spellek 2-vel olcsóbbak
  • Krag'wa's Lure - Miután Overload-olunk az egységeink annyi Attack-ot kapnak.
  • Tribute from the Tides - Minden Battlecry + 2x aktiválódik

Warlock

  • Blood Pact - A varázslatok életerőbe kerülnek nem manába
  • Dark Reliquary - Amikor kidobunk egy lapot megidéz egy véletlenszerű démon-t
  • Hir'eek's Hunger - Ha a saját körünk alatt a hősünk sebződik, azt inkább a másik hősre sebezzük.

Warrior

  • Akali's Champion - Mindig egyenlő a támadása az armor-unkkal
  • Akali's War Drum - Miután kijátszunk egy sárkányt, akkor minden másik sárkány a kezünkben 1 manával olcsóbb lesz
  • Akali's Horn - Minden egységünk kap egy Overkill képességet, mi szerint újra támadhat

Ellenfeleink ugyanezek közül valamelyikkel fognak rendelkezni és igen csak okosan használják őket, mindneképpen figyelnünk kell arra, hogy a saját Shrine-unk életben maradjon, az övék pedig akkor deaktiválódjon, amikor a legnagyobb szükségük volna rá. Nagyon sok próbálkozást tettem, arra, hogy legyőzzem mind a 8 ellenfelet, ahogy a korábbi kiegészítőknél is, de egyszerűen a 7. körnél nem jutottam tovább, teljesen mindegy milyen ellenfél, milyen Shrine-nal jön mindig megtud fogni, biztosan csak próbálkozás kérdése, némi szerencsével vegyítve, de szerintem, ahogy már a cikk elején is írtam, ez jóval nehezebb mint az elődjei.

Ha mind a 8 ellenfelet legyőzzük, akkor a jutalmunk egy egyedi kártya hátlap, ami kevésbé hívalkodó mint, amit a Pre-order-ért kaptunk, ám ugyan azt a stilus képviseli és ugyanúgy figyelemre méltó.

 

Összeségében egy nagyon jó kis solo adventure-t kaptunk, ami igen csak nehézre sikeredett, viszont annál élvezetesebb, ha sikerül a paklit jól össze rakni, a Shirne-ok nagyon erősek tudnak lenni, és könnyedén megnyerhetik nekünk a meccseket, vagy éppen elveszíthetjük, ha pont a legnagyobb szükség idején deaktív. Jó pár új lapot is kaptunk, amikről már korábban olvashattatok, de ha még lennének kérdéseitek mindenképpen nézzétek meg őket.

Orte véleménye: Szerintem még mindig borzalmas, hogy ha nem az elejétől kezdve játszunk a játékkal, akkor pénz nélkül szinte lehetetlen, de legalább is rengeteg szenvedésen át tudunk csak eljutni odaáig, hogy több életképes paklit is összerakhassunk, persze szó se róla a Blizzard mindig kedveskedik pár kártya pack-kal, de mostanra már olyan sok lap van a játékban, annyi kombinációval, ráadásul a legjobbak rettenetesen drágán készíthetőek csak el, hogy már már pay to win érzést kelt bennem, éppen emiatt szeretem annyira az ilyen és ehhez hasonló kihívásokat, mert itt adják a lapokat, nem kell, hogy meglegyenek.

Ti mit gondoltok erről? Kommentbe mindenképpen írjátok meg, kíváncsiak vagyunk a ti véleményetekre is.