The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Általános változások Patch Notes 2018.12.11

| Orte

Számos változás érkezett a legújabb Patch-csel Heroes of the Storm-hoz ezek közül néhányról már olvashattatok


Dizájn és Animációk

  • Stitches és Sylvanas kapott néhány animációs illetve kinézet frissítést, hogy összhangban legyenek az átdolgozott képességeikkel

Játékbeli változások

Armor

  • Anub’arak
    • Nerubian Armor (W)
      • Új működés: A Spell Armor a Harden Carapace -ből 20-ról 60-ra emelkedett
  • The Butcher
    • Enraged (Passive)
      • Az Armor 15-ről 25-re emelkedett
  • Chen
    • Purifying Brew (Trait)
      • A Spell Armor 30-ról to 40-re emelkedett
    • Untapped Potential (R)
      • Az Armor 50-ről 60-ra emelekdett
  • Diablo
    • Sacrificial Soul (Q)
      • Az Armor 20-ról 25-re emelkedett
      • A maximum Soul-okból szerezhető Armor 40-ről 50-re emelkedett
  • E.T.C.
    • Rockstar (Trait)
      • Az Armor 20-ról 25-re emelkdett
    • Show Stopper (Q)
      • Az Armor 15-ról 35-re emelkdett
  • Gazlowe
    • Robo-Goblin (R)
      • Az Armor 30-ról 40-re emelkdett
  • Lt. Morales
    • Safeguard (W)
      • Az Armor 25-ról 30-re emelkdett
    • Trauma Trigger (Passive)
      • Az Armor 30-ról 40-re emelkdett
  • Nova
    • Anti-Armor Shells (Passive)
      • A Fizikai (Physical) Armor shred (bontás) 10-ról 15-re emelkdett
    Raynor
    • Bounty Hunter (Trait)
      • Az Armor 5-ról 10-re emelkdett
  • Rexxar
    • Hunter-Gatherer (Passive)
      • Az Armor 10-ról 15-re emelkdett
    • Tassadar
      • Khala’s Light (Q)
        • Az Armor 15-ról 20-re emelkdett
  • Tyrael
    • Defense of the Angels (Active)
      • Az Armor 40-ról 50-re emelkdett
  • Uther
    • Devotion (Trait)
      • Az Armor 15-ról 25-re emelkdett
  • Valeera
    • Smoke Bomb (R)
      • Az Armor 25-ról 30-re emelkdett
  • Zul’jin
    • Amani Hide (Active)
      • Az Armor 10-ról 15-re emelkdett

Katapultok

  • Amikor az egyik csapat ledönt egy várat (Fort) akkor minden 3. Minion wave-el jön egy katapult is, annak érdekében, hogy ez ne legyen túlságosan erős az Early Game-ben (a játék elején), folyamatosan fognak erősödni a szerint, hogy hol tartunk a játékban.

Tapasztalati Pontok

  • Továbbiakban nem jár XP ha ledöntünk egy Fort-ot vagy Keep-et, ehelyett 20% plusz XP-t kap a csapat a Passzívan szerzett XP-hez, ez pedig halmozódik.
    • Megyjegyzés: A Towers of Doom kivétel mindezek alól.
  • A tornyok ledöntése innentől 50%-kal kevesebb XP.t biztosít
  • A passzívan szerezhető XP 15%-kal nőtt
  • A Mercenaries (semleges táborok) legyőzés 100%-kal több XP-t fognak biztosítani
    • Megyjegyzés: ​Hanamura Temple és Volsksaya Foundry Item Camps nem kapja meg ugyanezt a buffot.

Mercenaries

  • A Boss táborok, Sentinel táborok (Hanamura Temple), and Támogató táborok (Volskaya Foundry) mostantól Elit-ként lesznek feltüntetve
    • Az Elit táborok-at nem lehet lefizetni vagy megállítani

Unit Radii

  • A karakterek alatti jelző kör és a hit box 5-15%-kal csökkent

Developer Comment: In an effort to improve visual clarity when many heroes are on-screen, we’ve updated the art for the Hero Ring displayed underneath heroes. To reinforce this effort, we’ve also done a pass on the Unit Radii for all heroes. We understand that these radius adjustments will have a minor but intended impact on landing and dodging abilities, and as a result, felt that the 2019 Gameplay Updates were the best time to make these changes.

Fejlesztői hozzászólás: Ez a változtatás annak érdekében történt, hogy átláthatóbb legyen a játék mikor egyszerre több krakter van a képernyőn, tudjuk, hogy ez hatalmas változás lesz, ami a dodge-olást és a képességekkel való találatokat érinti, de ez egy tervezett és szükséges módosítás. (Nem tiszta fordítás, csupán kiemelt lényeg)

 


Volskaya Foundry

  • A Channelling (folyamatos interakció), hogy bejussunk Triglav Protector-ba a továbbiakban nem lesz megszakítva a sebzéstől.
    • Megjegyzés: ez a változtatás a November 19-ei hét óta aktív

Developer Comment: While not a bug, the interaction between Orphea’s Eternal Feast and the Triglav Protector was too strong and could negate an entire objective without any opportunities for counter-play attached to it. This also highlighted an inconsistency with the battleground where a team could spend all their resources winning the objective but find themselves unable to actually use it under certain circumstances so with this change, we’ve addressed both issues.

Fejlesztői hozzászólás: Ugyan nem bug volt, hogy az interakció Orphea Eternal Feast képessége és a Triglav Protector között túl erős volt, és emiatt teljesen ellehetetlenítette a másik csapat dolgát, ez ráadásul rámutatott egy másik hibára is miszerint egy csapat az összes erőforrását feláldozhatta, hogy megszerezzék az objektívet, de még sem tudták ténylegesen felhasználni az erejét, ezzel a módosítással mindkét probléma emgoldódott.


User Interface

  • Az Armor és a Health Bar (életerő csík) vizuális frissítést kaptak

Gyüjtemény

Nagyon sok szezonális darab tért vissza és lesz elkészíthető vagy szerezhető meg lootbox-okból egy bizonyos ideig.

Új csomagok (Limitált ideig)

  • Toy Heroes Bundle
  • Cuddle Bear Stitches Skin Pack
  • Cosmic Force Valeera Skin Pack
  • Dehakasaurus Rex Skin Pack

Új Skinek (Limitált ideig)

  • Stitches
    • Cuddle Bear Stitches
    • Snuggle Bear Stitches
    • Honey Bear Stitches
  • Dehaka
    • Dehakasaurus Rex
    • Dino-Metal Dehakasaurus Rex
    • Playtime Dehakasaurus Rex
  • Valeera
    • Cosmic Force Valeera
    • Psionic Cosmic Force Valeera
    • Nega Force Valeera
  • Sylvanas
    • Mint Sugar Plum Sylvanas

Új Mountok (Limitált ideig)

  • Cosmic Lion
    • Psionic Lion
    • Nega Lion
  • Plush Unicorn
    • Plush Zombicorn
    • Pretty Plush Unicorn
    • Fuzzy Plush Unicorn
    • Honey Plush Unicorn

Új Portrék, Sprey-k, Emojik

  • Nagyon sok új portré és Emoji pack került be a játékba

Bug Javítások

Általános

  • Javítottak egy hibát, ami miatt akadt a kurzor és ugrált a képernyő ha drag scroll-t használtunk.
  • Fejlesztették az AI viselkedését.

Hősök, Képességek, Talentek

  • Brightwing:  Brightwing Sticky Flare és Hush! talent effektje innentől akkor is működik ha több célpontot talál el.
  • Chromie: Dragon’s Breath képesség találati mezője onnantól fog látszódni, hogy elcastolásra keürlt.
  • Deckard: Deckard portálja látható lesz Fog of War-ban is ha Hearthstone-t használ.
  • Leoric: Drain Hope sebzés és gyógyító effektjei már nem fognak hatni time stop effektek alatt.
  • Lunara: Hogy ha meghal a karakter a továbbiakben nemf ordulhatz elő, hogy nem mondja ela  szövegét
  • Stitches: A Slam becsapódásának területe és célpontjai láthatóak lesznek
  • Stitches: A Serrated Edge képesség innentől nem okoz bonusz sebzést szüvetségeseknek ha a Helping Hand-et használjuk.
  • Stukov: A Massive Shove nem szedi le a Weighted Pustule effektjét a célpontról.

User Interface

  • Számos tooltip probléma megoldásra került
  • Néhány Hős model megakadályozta, hogy a játékosok rákattintsanak a Ready gombra, ez orvosolva lett
  • Kel’Thuzad és Zul’jin: Kaptak egy Quick-cast (gyors hazsnálat) opciót a Glacial Spike és Amani Rage képességeikhez

Blizzard

Orte véleménye: Nagyon sokáig LoL-oztam, aztán megjelent a Blizzard Mobája, hát azt kell mondjam eleinte nagyon furcsa volt hiszen elég más a két játék mechanikája és pont ezért nem is tetszett, viszont jó ideje nem LoL-ozok már és talán itt az idehe, hogy áttérjek a HotS-ra, ti mit gondoltok? Van olyan köztetek, aki mindkettővel játszik és úgy gondolja ez a jobb?