The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

8.1.5 patch notes - Karakter változások!

| Orte

Karakterek

  • A karakterek száma egy accounton eddig limitálva volt összesen 50-re (18-ra realmenként). Innentől kezdve ez a limit megszünik, az accountokon, és 50-re emelkedett az egy realmen használható karakterek maximális száma, Úgyhogy innentől minden fajból kényelmesen használhatunk akár többet is.

Classok

  • Az Aspect of the Turtle, Dispersion, és Netherwalk innentől megszakítható ha újra lenyomjuk az aktiváló gombot.

Death Knight

  • Tárgyak és potionok használata megszakítja a Wraith Walk-ot.

Druid

  • Entangling Roots mana cost  66%-kal csökkent
  • Hibernate mana cost 60%-kal csökkent
  • Incarnation: Chosen of Elune és Celestial Alignment innentől kezdve 40 Astral Powert biztosít.

Hunter

  • Concussive Shot új vizuális effektet kapott a célpont lábain
  • Juggernaut Siege of Orgrimmarban megtlaálható beastek innentől  megszelidíthetőek lvl 90 vagy afelett.
  • Binding Shot 5 másodperc helyett 8 másodpercig root-ol
  • Barbed Shot 125%-kal nőtt a sebzése és a bleed damage-e ignorálja a célpont armorjájt
  • Cobra Shot 25%-kal nagyobb sebez
  • Explosive Shot a találat után 3 másodperccel robban fel akkor is ha közben a célpont meghal
  • Carve (Rank 2) csökkenti a Wildfire Bomb töltési idejét, de lvl 28 helyett már csak level 62-től

Monk

  • Fury of Xuen stackekek eltünnek mikor elkezdődika  csata.
  • Ha a célpont akit a Fists of Fury-vel támadtunk meghal automatikusan egy új célpontot választ a bonusz sebzésért.

Paladin

  • Avenging Wrath biztosítja, hogy critteljen a Holy ShockLight of the ProtectorTemplar's Verdict, vagy a Divine Storm 
  • Blessing of Freedom 53%-kal csökkent a mana költsége
  • Blinding Light 25%.-kal csökkent a mana költsége
  • Repentance 40%-kal csökkent a mana költsége

Priest

  • Dispel Magic 60%-kal csökkent a mana költsége
  • Mind Control 200%-kal nőtt a mana költsége
  • Psychic Scream 60%-kal csökkent a mana költsége
  • Shackle Undead 70%-kal csökkent a mana költsége
  • Symbol of Hope 6 helyett 5 másodpercig tart és a haste-ünk hatással van rá.

Rogue

  • Vigor talent  innentől full Energyvel éleszt fel.
  • Adrenaline Rush megnöveli a maximum Energyt 50-nel amíg aktív.

Shaman

  • Purge 50%-kal csökkent a mana költsége
  • Earthgrab Totem 75%-kal csökkent a mana költsége
  • Ascendance mostantól azonnal szét oszt egy nagyobb healt a játékosok között, viszont nem kap replikációt a Spouting Spirits (Azerite Trait)-ből.
  • Earthbind Totem innentőlé 400 manába kerül

 Warlock

  • Implosion és a Power Siphon innentől csak akkor használható ha van aktív Wild Imp-ünk.
  • Implosion innentől mutatni fogja az action abr-on hány aktív impünk van.

Heart of Azeroth

  • Ha a reforge ára eléri az 1000 goldot innentől kezdve extra felugró ablakban kell megerősítenünk a döntést.
  • Bonded Souls 40%.kal kevesebbet gyógít
  • Seductive Power's Bwonsamdi innentől jobban észlelhető

 

  • Death Knight
    • Helchains-t innentől csak a DK és az ellenségei látják és nem sebzia  totemeket.
    • Magus of the Dead nem támad közelről többet és nincs kisebb késés a spelljei között
    • Magus of the Dead Frostbolt dispellezhető lett
  • Mage
    • Brain Storm aktiválja a Rule of Threes képességet
  • Monk
    • Glory of the Dawn 35%-kal többet sebez Storm, Earth, és Fire alatt
  • Shaman
    • Roiling Storm aktiválja a Stormbringer képességet minden 20 másodpercben és a Stormbringer-empowered Stormstrikes többet sebez.
    • Ascendance nem kap replikációt a Spouting Spirits (Azerite Trait)-ből.
  • Warlock
    • Explosive Potential 35%-kal kevesebb hastet ad.

Player versus Player

  • Druid
    • Cyclone 33%-kal kevesebb manába kerül.
    • Thorns 50%-kal több manába kerül.
  • Hunter
    • Tar Trap innentől felfedi a stealth-ben lévő játékosokat, ha ők aktiválják a csapdát.
  • Priest
    • Premonition 500 manába kerül
    • Holy Word: Concentration 20%-kal több manába kerül.
    • Ray of Hope 3000 manába kerül
  • Warlock
    • Demon Armor 150%-kal növeli az armort 275% helyett
  • Warrior
    • Sword and Board innentől megfelelően növeli a kritikus csapás esélyét.

Blizzard (fontos megjegyezni, hogy a teljes patch notenak ez csak egy része a további részleteket itt olvashatjátok el: Alapvető változások, Dungeonök )