The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

8.2 PTR Dungeon Tuning - Atal'Dazar, Freehold, Tol Dagor Buffok

| Turki

A 8.2 PTR tartalmazza a Season 3 Mythic + Affixot: Beguilinget. Itt megtekinthető a cikkünk róla.

 

Az eddig érintett Dungeonök változásai

Atal’Dazar
 

Priestess Alun’za

Gileded Claws sebzése bónusza 300% lesz, de az időtartama 12-ről 6-ra csökken.

Corrupted Gold sebzése megnő kb. 544%-al.

Molten Gold sebzése megnő kb. 667%-al.

Tainted Blood sebzése pedig kb. 685%-al.

 

Dazar’ai Colossus

Gathered Souls többet nem gyógyít szövetséges egység halálakor és a sebzése stack-enként 10%-os lesz 25% helyett.

 

Reainamted Honor Guard

Rending Maul peroidikus sebzése csökken kb. 23%-al.

 

Shieldbearer of Zul

Shield Bash 2 sec-es visszatöltési idejét kiveszik.

 

Freehold

Az eddigi 36 perces keretünk a dungeon teljesítésére csökken 3 perccel.

 

King’s Rest

The golden Serpent
Split Gold sebzése 25%-al csökken.

 

The MOTHERLODE!!!

Weapons Tester

Echo Blade sebzése csökken kb. 53%-al

Tol Dagor

Heavy Cannon

Heavy Cannonoknak már energiájuk van, mégpedig 100.
Minden Cannon Blast 20 energiába fáj.

 

A dungeonök változási értékei és kommentek
(Sebzés változások bossonként a Mythic dungeonökben.)

 

Atal’Dazar

Priestess Alun’za

  • Gilded claws: A caster közelharci lendítése 150 helyett 300%-os physical sebzést okoz 12 helyett 6 sec-ig.
  • Corrupted Gold: A játékosra tett debuff 11,055 helyett 60118 fire sebzést okoz és 10 sec-ig 30%-al kevesebbet sebez társunk.
  • Molten Gold: Egy random játékost felgyújt és 4058 helyett 27053 fire sebzést tol rá 3 sec-enként.
  • Tainted Blood: 2433 helyett 16663 shadow sebzést tol 3 sec-enként.
     

Priestess Alun’za alig tekinthető fenyegetésnek, de 8.2-ben szignifikánsan megnő a sebzése és a csapat healer tagjának most már erre oda kell figyelnie a Transfusion fázisban. Ezzel párhuzamosan elképzelhető a wipe is, ha valaki belegyalogol a Corrupted Goldba.

Dazar’ai Colossus

  • Gathered Souls: A közeli halott trollok lelkét felemésztve, megnöveli a Colossus sebzését 10%-al 25% helyett, valamint már nem gyógyítja 25% max életerővel.
  • Soulforged Construct: A közeli halott trollok lelkét felemésztve, megnöveli a Colossus sebzését 10%-al 25% helyett, valamint már nem gyógyítja 25% max életerővel.
     

Bármilyen utat is választunk Atal’Dazarban, nem éri meg a Dazar’ai Colossusok felé menni, ugyanis túl sok életerejük van és eddig ugye gyógyították és növelték sebzését a halott trollok. Most már ugyan nem lesz olyan megterhelő elbánni vele, de még így is castolja a Soulburnt, ami 20k sebzést oszt 1,5 sec-enként. Elképzelhető, hogy új útvonal kitalálásával ezt a pakkot is behúzzuk majd.

Reanimated Honor Guard

  • Rendin Maul: 3897 helyet 3006 physical sebzést tol 2 sec-enként 20 sec-ig, stack-el.
     

Felkerül mielőtt és miután a Reanimated Totemet leütjük, mindegy hogy a tank kite-ol vagy sem, a Bleed stack-jei mindenképpen felkerülnek. A legtöbb tank mitigáló képességei nem működnek Bleedekre, szóval ez egy kis segítség számukra a túléléshez.

Freehold

Az eddigi 36 perces keretünk a dungeon teljesítésére csökken 3 perccel.

Freehold valószínűleg a második legkönnyebb időre teljesíthető dungeon (Tol Dagor után) a Raider.io-s Leaderboardon, így talán egy kicsit nehezebb lesz letolni magas kulcson.

King’s Rest

  • Spit Gold: 36071 helyet 27053 fire sebzést szenved a játékos 3 sec-enként 9 sec-ig, valamint lerak egy placsnit az utolsó tartózkodási helyére ahol lejárt a debuff.

Spit Gold egy brutális dot és gyorsan skálázódik a magasabb kulcsokon. Minél feljebb megyünk annál keményebb a sebzése is, van ahol már a játákos max életerejének a 75%-át letépi egy tick-re, a healer pedig csak les, hogy mi történt.

The MOTHERLODE!!!

  • Echo Blade: Egy vibráló Azerite penge, ami intenzív hanghullámokat gerjeszt, 20003 helyett 9376 arcane sebzést tolva, a caster előtt, 20 yardos távon belül.
    A játákos 4 sec-re silence-elve lesz ha beleragad ebbe.

     

Tol Dagor

  • Cannon Blast: Egy lövés, ami elég nagy sebzést tol az eltalált ellenséges egységekre.
     

A változtatás elég drasztikusan fog hatni a metára, ugyanis a mostani stratégia Tol Dagorban az, hogy a lehető legtöbb mobot összeterelve lekaszáljuk a cannonokkal őket. 5 lövésünk lesz per cannon, szóval a party-nak el kell döntenie, hogy hány mobot óhajtanak behúzni egyszerre. Minél többet vállalnak, annál rizikósabb lesz a megölésük is. Elképzelhető az is, hogy több trash-t fognak lekaszálni a dungeon elején a Season 1-es rutint követve.

 

 

Wowhead