The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

A modern addonok túl fejlettek a Classic WoW-hoz ?

| szerda

Amint közeleg a Classic kiadása, nagyon sokan beszélnek az eredetinél modernebb API-ról, ami a Betában van jelenleg és, hogy mire lesznek majd képesek az addonok a Classicban, és mi az ami esetleg tönkre mehet a használatuk miatt. Ezt tudva, néhány játékos kifejezetten megkérte a Blizzardot, hogy az 1.12-ben lévő API-t használja, és valamelyest korlátozza le ezeket a Classic szintjére.

Az ügyet Omegal próbálja meg tisztázni, akit mint MysticalOS is ismerhetünk, a Tech Forumok koronázatlan királya, a Deadly Boss Mods megalkotója. Válaszolt is a kérdéseinkre a hivatalos fórumon, külön odafigyelve arra, hogy eloszlassa a félreértéseket és a szándékos fakenews stílusú hazugságokat a Vanilla API-val kapcsolatban.

Miért olyan durvák a mai addonok ?

Az eltelt idő miatt. A legfontosabb befolyásoló tényező az az elmúlt 15 év, ami alatt rengeteg fejlődés ment végbe. Ez idő alatt sokat tanultak a fejlesztők az API határairól, sokkal jobb libraryket hoztak létre, sokkal szebb az alkalmazott kód, és így tovább. A Vanilla idején minden új volt, az emberek még nem igazán tudták, miként lehetne az API-t manipulálni, a rendelkezésre álló libraryk száma kevés volt ha volt egyáltalán, minden sokkal nehezebb volt.

Az olyan zseniális addonok, mint a WeakAuras, vagy annak elődje, a PowerAuras, már a Vanillában is jelen lehettek volna, a rendszerben semmi olyan nem volt, ami gátolta volna a működésüket. Vannak olyan robusztusabb addonok is, amelyek tulajdonképpen végig 1.12 alatt készültek, mint a Questie, amik meg is mutatják az eredeti Classic API erejét.

-Szóval ha az addonok az eltelt idő miatt ilyen jók, akkor a Blizzardnak egyszerűen csak bannolnia kéne az összeset. Nem akarom, hogy elrontsák a Classic élményemet az addonok.

-Bannolhatnád az addonok és erőltethetnél egy vanilla UI-t a játékra és ez sem számítana. Az, amitől hatékonyabbak és jobbak lettek az addonok MINDEN másra is hatással van. 15 évnyi Classic WoW felvételünk van Youtubeon. 15 évnyi Wowhead/Thottbot komment. 15 évnyi technológiai fejlődés (internet, procik, videó kártyák, monitorok stb.). 15 évnyi wow skill (makrózás, keybinding, egér használat, reakció idő, stb). 15 évnyi guide (proffok, min-maxoló szintező utak, dungeonök, raidek, kasztokhoz stb.) A közösség természete is teljesen átalakult 15 év alatt. Twitch, twitter, reddit, stb. Ez mind egyetlen alap igazság felé mutat: nem tudsz 15 évet eltörölni.

Szóval, csak hogy összefoglaljam. A Classic nagyszerű élmény lesz és nagyon sokunk számára csodálatos. A játék identitásának a magja már/még most is jelen van és ez jelenti majd a sikerét. A közösség és ennek az összetartása, kooperációja. A központi értékei egy MMO-nak amik annak sikerét garantálják. Újra átélni a Classicot azok számára akiknek ez jelenti magát a játékot.. ezeknek az embereknek lesz a legjobb az élmény.

Azok közületek akik szerint az addonok meg ehhez hasonló nonszensz dolgok tönkre teszik a tapasztalatot.. csak a sajátotokat fogjátok elrontani. Azok közületek, akik azt hiszik, hogy újra átélhetitek azt a sejtelmes izgalmat amit az ismeretlenség jelentett, és azt hiszitek, hogy Molten Core ugyanolyan lesz, mint 15 éve amikor nem tudtunk semmit róla, nos, ti fogtok a legnagyobbat csalódni. Az, ahogy egy boss rádob egy bombát egy emberre egy 40 fős raidben nem lesz nagy kaland a mai standardok alapján. Naxx 40 az már egy másik történet, de ez se lesz olyan nehéz mint gondoljátok. 15 évnyi tapasztalat után semmiképp.

Szóval hagyjátok abba a kattogást teljesen lényegtelen részleteken és fókuszáljatok arra ami tényleg számíŧ. Rettentő rég óta először sok játékos végre megint úgy érzi, egy közösséghez tartozhat. Élvezzétek, ismerkedjetek. Építsetek új kapcsolatokat, hisz rég nem tehettetek ilyesmit az LFG és a CRZ miatt, amik miatt a WoW-ból egy antiszociális quick fix lett megszabadítva azt mindenféle társasági aspektusától, kivétel a legfelső meta szintet ami azonban a játékosok töredéke számára elérhető csak.

 az eredeti cikket itt elérhetitek