The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Csökkenhet a maximum karakter szint WoW-ban

| Orte

Ennek is eljött az ideje, a Blizzard fontolgatja, talán már el is döntötte, hogy a következő kiegészítőben alkalmazni fognak egy úgy nevezett level squish-t, az az szint összenyomást.  Ami gyakorlatban annyit tesz, hogy nem 120 lesz a maximum szint, hanem jóval kevesebb. Az sem kizárt, hogy a Classic-ban használt 60-nál is lejjebb lesz.

Redditen találkozhattunk a post-tal, ami ezzel foglalkozik és mint tudjuk az internet népe előtt nem marad észrevétlen semmi. 

Hogy erre miért van szükség vagy igény, annak nagyon egyszerű oka van. A Vanilla WoW-ban az embereknek nagyon meg kellett küzdeniük minden egyes szintért, ám cserébe mindig kaptak is valamit. Egy új képességet, új felszerelés lett elérhető, ott az Ikonikus szint amikortól mountra ülhetünk, tehát mindig volt valami, amiért megérte "küzdeni". Mára ez szinte teljesen elveszett, könnyű felhúzni egy karaktert akár 0-ról 120-ra és a szintek többségén semmit sem kapunk.

Ezt szeretnék a fejlesztők valahogyan megváltoztatni, megoldani. Legionben bejöttek a skálázódó zónák és gyakorlatilag bárhol fejlődhetünk, abszolút mi döntjük el melyik zóna szimpatikus. Mindazonáltal ez még nem a végleges megoldás, hiszen ettől még nem kapunk minden szinten valamilyen motiváló erőt, hogy a következőt el kell érni mert milyen jó lesz. Az emberek többsége nem élvezi a fejlődést, inkább csak versenyként próbál eljutni a maximum szintre, hogy minél hamarabb neki láthassanak a progressnek, legyen az PvP vagy PvE. Akik pedig nem sietnek jobban elmerülnek a lore-ban, történetben mint sem abban, hogy hányas a karakterük. Ez persze egyáltalán nem baj, de maga a "DING", amit még Classicban egy bevett szokás volt megosztani a többiekkel, minden alkalommal ha szintet léptünk, mára már szinte teljesen kihalt, de legjobb esetben is csak a maximum szint elérésekor használjuk.

Ahogy időről időre a statok és az életerők is összenyomásra kerülnek, 15 év után ebben is van ráció. Furcsa lesz, ez kétségtelen, főleg akkor ha az alap 60-nál kisebb szintre nyomják. Biztos vagyok benne, hogy a szándék nemes, de szerintem nem szükséges lépés, mindegyik kiegészítőben meg volt a varázsa annak, hogy kimondjuk van egy 120-as Hunterem, Mage-em, Druid-ám. Idegen érzés lenne azt mondani újra, hogy van egy 70-es karakterem.

Ti mit gondoltok erről? Szerintetek jó ötlet? Osszátok meg velünk itt, vagy facebookon, kimondottan kiváncsian várjuk a reakcióitokat.