The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Guardian Druid változások 8.2-ben

| Turki

Mik is a változások?

  • Remove Corruption” castolható „Bear Formban”.
  • Ironfur” és „Maul” costja csökken 45-ről 40-re.
  • Mangle” Rage generálása növekszik 8-ról 10-re.
  • Bear Form” 25 Rageről indul 20 helyett.
  • Mangle” és „Thrash” direkt sebzése 15% nagyobb.
  • Ironfur” maximális stackja 6-ról 8-ra ugrik.
  • Frenzied Regeneration” most 20 további Ragebe kerül és kapásból gyógyít 18% maximális életerőt és persze 24%-ot 3 másodperc alatt.

Észrevételek

A jó hírek.

Az, hogy „Bear Formban” dispellezhetünk egy elég jó változtatás, mind m+ és raid terén is.

A Rage beállítása is elég jó ötletnek bizonyul, több képességet tudunk használni túlélésre és sebzés kiosztásra egyaránt. Képesek lehetünk több” Ironfur” fenntartására, ami elég királyul hangzik főleg necces szituációkban.

Mangle” és „Thrash” képességünk sebzésnövekedése is elég jó hír a mobok rajtunk tartása szempontjából.

A kevésbé jók.

Frenzied Regeneration” egy részről direkt túlélő képesség, amit magad gyógyítására használhatsz, más részről pedig rengeteg Ragebe kerül, így lehet nem lesz lehetőséged „Ironfurt” használni.
Nem tudod figyelemmel kísérni mennyi Raget kapsz a küzdelem alatt és nem lehet előre kiszámítani sem, hogy pontosan mennyire is lenne szükséged. Ez pedig azt eredményezi, hogy kevésbé lesz hasznos Rage szempontjából ez a képesség.

Nehéz erre a változtatásra buffként tekinteni, ha egyáltalán ez volt a cél vele. Más lehetőségeket is figyelembe lehetett volna venni. Például a global cooldownról való levétele vagy ha lecsökkentették volna a visszatöltési idejét, esetleg többet gyógyítana, de akár még a Legionös kiadás is szóba jöhetett volna. Ez utóbbi a képesség elnyomása előtti bekapott sebzés mértékével növelte a gyógyítási értékét.

A kívánság listánk

A buffok tekintetében, amit kapott eddig a kiegészítő alatt elenyészik, eltörpül az artifact képességek és legendary itemek mellett a Legion után. 8.2-ben ezek a változtatások lehetnének jobbak is, hogy a Guardian Druid feljebb kerüljön a tankok listáján.

Nem csak a számok tekintetében teljesít gyengébben, de sajnos nem elég élvezhető vele a játék sem, nem úgy, mint Legion idejében volt.

  • Több „Thrash" proccunk volt a „Pawsitive Outlook” miatt, ami pillanatok alatt óriási sebzést osztott ki
  • Egy jól időzített „Frenzied Regeneration” felvihetett a nulláról max életerőre pár másodperc alatt
  • Rage of the Sleeper” lehetővé tette a nagy pullokat és szinte legyőzhetetlenné tett
  • Számos előnyünk is származott az articaftból és legendarykból. „Thrash” lassított, „Moonfire” bekapott sebzést csökkentette és sok más ezekhez hasonlatos extránk volt.

Mindezen előnyök izgalmas és érdekes játékmenetet adtak a Guardian Druidnak, ami most jelenleg nincs meg ebben a kiegészítőben. Ezt csak egy teljes újra dolgozással lehetne fixálni, de egy a kiegészítő közepén kiadott patch-csel nem fogják ezt megtenni nekünk.

Egy pár dolog, ami kicsit segíthetne nekünk ezen hibákat elfeledtetni.

  • Vegyék le a „Frenzied Regenerationt” a GCDről. Nagyon fusztráló így, hogy még növelték is Rage costját.
  • Tegyék vissza a lassítást a „Thrashre” Druidok az egyetlen tankok akik nem tudnak slowolni, elugrani, normálisan kiteolni.
  • Buffolják a masteryjét. Több életerő kellene neki a védekező képességek hiányában.
  • Maximális Ragejét is megnövelhetnék mondjuk 120-ra vagy 150-re. Nehéz hasznot húzni a „Bristling Fur” talentből mivel szinte azonnal el kell költeni és nem tudunk kicsit sem tervezni a Rage-el.
  • Adjanak egy alap Berserk képességet mondjuk az „Incarnation: Guardian of Ursoc” helyére, ha éppen nem ezt a talentet használjuk.

    Wowhead, május 8.