The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Hotfixek: 2019. február 04.

| Shadereaper

Ezen a héten is érkezett pár hasznos kis hotfix a World of Warcraft egyes hibáinak orvoslására. Habár több javítás is azonnal aktiválódni fog, ahogyan felkerül a szerverekre, olyan is van, aminek az élesedéséhez meg kell várnunk a menetrend szerinti realm restartot. Azt se felejtsük el, hogy vannak olyan hibák, amiket a mi oldalunkon kell javítaniuk a készítőknek, szóval készüljünk kisebb letöltésekre is.

Dungeonök és Raidek:

  • Mythic Keystone dungeonökben a robbanóanyagok ezután nem kapnak bónusz életerőt a Fortified affixtól.
  • Battle of Dazar'alor
    • Stormwall Blockade
      • Javítottak egy grafikai hibát, aminek hatására úgy látszott, hogy több hajó is a víz alól próbálta meg támadni Zuldazart.
      • Javítottak egy látómező hibát, ami meggátolta, hogy a játékosok rend szerint megsebezhessék Laminariat.
      • Megnövelték a Tidal Empowerment és a Storm's Empowerment energiájának töltési sebességét 3 másodpercenként 3-ra. (Eredetileg 3 másodpercenként 2 volt.)
  • Tol'Dagor
    • A Heavy Cannonok ezután nem tudják megölni a Reaping affix által létrehozott lelkeket, mielőtt azok aktívvá válnának.

Player vs. Player:

  • Itemek:
    • A Diamond-Laced Refracting Prism absorb hatása megszűnik Arena vagy Battleground meccsek kezdetekor és a dispel hatásokra Magic hatásként reagál.
    • A Bwonsamdi's Bargain ezután nem akadályozza meg a karakter halálát Arena és Battleground meccsek közben.
  • Paladin
    • Protection
      • A Light of the Protector és a Hand of the Protector gyógyító hatása 40%-kal csökken, hogyha ellenséges játékosokkal állunk harcban.
      • A mana visszatöltődésének sebessége 30%-kal csökken, amikor ellenséges játékosokkal állunk harcban.

A Tides of Vengeance élesedése után a Hand of the Protector képesség a célpont hiányzó életereje alapján kap bónusz gyógyítást a Paladin hiányzó életereje helyett. Bár a gyógyítás a Prot. Paladinok túlélésének létfontosságú eleme, a képesség sokkal hatásosabbnak bizonyult PVP környezetben, mint azt szerették volna. A Prot. Paladinoknak úgy kell érezniük, hogy nagy mennyiségű sebzést túlélhetnek és meggyógyíthatják társaikat, ha szükséges, de ne tudjanak folyamatos gyógyítást biztosítani a csapatnak végig a PVP meccsek alatt.

World:

  • A Tortoka Refuge és a Terrace of the Devoted területeken bekerültek olyan Guardok, amik agresszívan reagálnak a War Modeban lévő játékosokra.