Ezen a héten is érkezett pár hasznos kis hotfix a World of Warcraft egyes hibáinak orvoslására. Habár több javítás is azonnal aktiválódni fog, ahogyan felkerül a szerverekre, olyan is van, aminek az élesedéséhez meg kell várnunk a menetrend szerinti realm restartot. Azt se felejtsük el, hogy vannak olyan hibák, amiket a mi oldalunkon kell javítaniuk a készítőknek, szóval készüljünk kisebb letöltésekre is.
Dungeonök és Raidek:
- Mythic Keystone dungeonökben a robbanóanyagok ezután nem kapnak bónusz életerőt a Fortified affixtól.
- Battle of Dazar'alor
- Stormwall Blockade
- Javítottak egy grafikai hibát, aminek hatására úgy látszott, hogy több hajó is a víz alól próbálta meg támadni Zuldazart.
- Javítottak egy látómező hibát, ami meggátolta, hogy a játékosok rend szerint megsebezhessék Laminariat.
- Megnövelték a Tidal Empowerment és a Storm's Empowerment energiájának töltési sebességét 3 másodpercenként 3-ra. (Eredetileg 3 másodpercenként 2 volt.)
- Stormwall Blockade
- Tol'Dagor
- A Heavy Cannonok ezután nem tudják megölni a Reaping affix által létrehozott lelkeket, mielőtt azok aktívvá válnának.
Player vs. Player:
- Itemek:
- A Diamond-Laced Refracting Prism absorb hatása megszűnik Arena vagy Battleground meccsek kezdetekor és a dispel hatásokra Magic hatásként reagál.
- A Bwonsamdi's Bargain ezután nem akadályozza meg a karakter halálát Arena és Battleground meccsek közben.
- Paladin
- Protection
- A Light of the Protector és a Hand of the Protector gyógyító hatása 40%-kal csökken, hogyha ellenséges játékosokkal állunk harcban.
- A mana visszatöltődésének sebessége 30%-kal csökken, amikor ellenséges játékosokkal állunk harcban.
- Protection
A Tides of Vengeance élesedése után a Hand of the Protector képesség a célpont hiányzó életereje alapján kap bónusz gyógyítást a Paladin hiányzó életereje helyett. Bár a gyógyítás a Prot. Paladinok túlélésének létfontosságú eleme, a képesség sokkal hatásosabbnak bizonyult PVP környezetben, mint azt szerették volna. A Prot. Paladinoknak úgy kell érezniük, hogy nagy mennyiségű sebzést túlélhetnek és meggyógyíthatják társaikat, ha szükséges, de ne tudjanak folyamatos gyógyítást biztosítani a csapatnak végig a PVP meccsek alatt.
World:
- A Tortoka Refuge és a Terrace of the Devoted területeken bekerültek olyan Guardok, amik agresszívan reagálnak a War Modeban lévő játékosokra.