The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Jaina jött, Jaina látott, Jaina ment

| Shadereaper

Kevesebb, mint egyetlen hét... Ennyi idő telt el, mióta elérhetővé vált a World of Warcraft legújabb raidjénak, a Battle of Dazar'alornak mythic nehézségi fokozata. És pontosan ugyanennyi időre volt szüksége a Method tagjainak ahhoz, hogy eljussanak a raid utolsó bossáig... És utána még le is csapták. Nagy teljesítmény ez, főleg EU csapatként, hiszen az NA szerverek hamarabb kapták meg a belépési engedélyt a jelenlegi legnagyobb kihívást jelentő helyre. A raid tagjai kitartásukért megérdemlik a Hero of Dazar'alor címet.

Emellett esélyt kaptak a Glacial Tidestorm bezsebelésére is.

A stratégiát illetően a Method tagjai egy mondhatni, ősrégi, de a mai napig hatásos taktikát választottak: Lezergelték...

Csak hogy érthetőbb legyen, a legnagyobb kihívást a Jaina elleni harcban a harmadik fázis jelentette a csapat számára. A 2. és 3. fázis közötti átmenetben a játékosok Chilling Touch stackeket kapnak, amik csökkentik a mozgási sebességet és sebeznek is. Viszont ott van Jaina kisasszony Water Elementalja, ami hatalmas mennyiségű életerővel rendelkezik. Mythic nehézségi szinten ráadásul halálakor 2 kisebb Water Elementalra szakad, amiknek szintén jelentős az életerejük. És itt jön az egyszerűségben rejlő gyönyör... A Method tagjai úgy döntöttek, figyelmen kívül hagyják az Elementalt és lezergelik Jainat, gyakorlatilag versenyt futva a felhalmozódó Chilling Touch stackekkel.

Azok, akik komolyan gondolkodnak a nem kis teljesítmény reprodukálásán, itt megnézhetik, milyen összeállítással sikerült a Methodnak:

Akik követték a world first mythic clearért folytatott verseny eseményeit, azok valószínűleg tisztában vannak vele, hogy mivel a nagyobb csapatok már az első nap túljutottak az első 7 bosson, nagyon úgy tűnt, hogy a  végeredményt nagyban fogja befolyásolni az a 16 órás eltérés, amivel az NA szerverek hamarabb megkapták  a raidbe való belépési engedélyt.

A másik befolyásoló faktor volt az ilvl 400-as gear elérhetősége. Megint csak az időzónák közötti eltérés miatt az NA Warfront később váltott mint az EU, így az NA Alliance egy extra ilvl 400-as geart is bezsebelhetett. Ezt követte az, hogy az Against Overwhelming Odds küldetésnek hála az Alliance játékosai az NA és EU szerveren is kaptak további 1 ilvl 400-as geart. A Limit guild időlegesen még oldalt is hajlandó volt váltani, csak hogy megkapják ezt az egy itemnyi előnyt. Az EU guildek passzolták a lehetőséget, igaz, náluk csak egy gear múlt ezen a manőveren.

Végül viszont ott van az a nem mellékes tény, hogy az NA régió sokszor olyan hibákat tartalmazó raideket kap meg a korábbi megjelenés miatt, mint pl a Fetid Devourer bug volt Uldirban, amit az EU megjelenésre a Blizzard kijavított. A Limit továbbá azt is jelentette, hogy a próbálkozásaik nagy részénél a Stormwall Blockade bugolt be. A Method is felfedezett néhány Mythic Hotfixet amit a készítők időközben visszaállítottak.

Minden okfejtést félretéve gratulálunk a Method minden játékosának, és biztosak vagyunk benne, hogy a későbbiekben is látunk tőlük hasonló nagyszerű teljesítményeket.

Akit érdekel a Wolrd First Mythic Jaina Kill teljes pompájában, az itt megnézheti: