The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Megtudtunk pár részletet a Warcraft 3: Reforged fejlesztéséről

| Shadereaper

Ben Hanson és Dan Tack, a Game Informer munkatársai a következő egy hónapban igyekeznek minél többet megtudni a Warcraft 3 Reforged-ról.

Nemrégiben megosztották a játékosokkal a Blizzard-nál tett látogatásuk alatt megtudott infókat.

A csapat

Elmondták, hogy nagyon sok veterán Blizzard feljesztő dolgozik a felújított változaton. Ez azért nagyon fontos, mert az eredeti játék megjelenése óta eltelt 16 év alatt, annak fejlesztésével kapcsolatban nagyon sok információt csak nehezen tudtak előkeríteni.

A módszer

Szintén megtudhattuk, hogy az eredeti játékhoz hasonlóan rendeteg iteráción megy keresztül a felújított változat. Például a Culling of Stratholme vagy a Fall of Silvermoon küldetést nagyon sok változás fogja érinteni. Előbbi újragondolásához a World of Warcraft-ból is merítenek ihletet. Jó hír továbbá, hogy olyan küldetések is bekerülhetnek a felújított változatba, amik különböző okok miatt kimaradtak az eredetiből.

A kép

Az is fontos, hogy míg a World of Warcraft készítéséhez a Warcraft 3 erősen modolt motorját használták fel, a Reforged éppen fordítva, a jelenlegi WoW motorjának visszafejlesztett változatát használja majd. Ennek a megvalósítása hatalmas feladatnak tűnhet, ám megnyugtató lehet tudni, hogy ugyanaz a fejlesztő dolgozik a motoron, aki huszon egynéhány évvel ezelőtt az eredeti motorba is életet lehelt.

A hang

A hanganyagokat tekintve szintén felemás a helyzet, a jó öreg poénok a veterán közönségnél még mindig ülnek, de új játékosok nem feltétlenül értékelnék őket annyira, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy megtartják az eredeti hanganyagokat, de melléjük újabbakat is felvesznek, méghozzá a WoW szinkronszínészeinek segítségével.

A stílus

A Warcraft jellemzően meseszerű grafikájának rajongóinak semmitől sem kell tartaniuk, csak a felbontás változik, az art style megmarad.

Starcraft vs Warcraft

Megtudhattuk azt is, hogy a Blizzard Classic Games részlege mennyire szem előtt tartja az eredeti játékok közösségét a felújított változatok készítése közben. Érdekes ellentét, hogy míg a Starcraft túlnyomóan dél koreai rajongó tábora ragaszkodott hozzá, hogy az eredeti mű a lehető legkevesebbet változzon, addig a Warcraft 3 leginkább kínai rajongótábora azt tartja a legfontosabbnak, hogy a felújított verzió kinézete kezelése és rendszerei minél jobban kövessék a legújabb trendeket.

A közösség

Végül azt is megtudtuk, hogy a fejlesztők nagy hangsúlyt fektetnek a modder közösség megtartására, és kíváncsian várják, születnek-e ismét új műfajok a Warcraft keretein belül.

Ha a teljes beszélgetést szeretnétek meghallgatni, itt megtehetitek: