• 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Nvidia Driver optimalizáció is érkezik a 8.1-el

| Shadereaper

A mai cikkben kicsit a Tides of Vengeance motorháza alá kukkantunk be, ugyanis sok teljesítményt érintő változtatást is hoz a patch.

A változtatások főleg a közép és felső kategóriás számítógépeket fogják érinteni. Ezeknek hála a WoW motorja sokkal jobban ki tudja majd használni a több szálon dolgozó processzorokat. A fejlesztők elmondása szerint ez körülbelül 20%-kal magasabb FPS-t fog eredményezni, persze függően a kérdéses gép konfigurációjától.

A játék oldali optimalizálás mellé az Nvidia december 3-ai driver frissítése is tartalmaz különféle finomhangolási változtatásokat, amiknek hála további 5%-os framerate növekedés várható.

Megjegyzés: A december 3-ai Nvidia frissítéssel kapcsolatban sok panasz érkezett GTX 1050 és 1060 tulajdonosok részéről (személyes tapasztalat alapján a korábbi 60 FPS helyett a driverfrissítés után a játék 22 FPS-nél többre nem volt képes). Amennyiben valaki ilyen GPU-val rendelkezik, annak tanácsos megvárnia a hotfix-et, ami remélhetőleg orvosolni fogja a problémát.

Fontos észben tartani, hogy a fentebb említett teljesítménynövekedést csak azok fogják tapasztalni, akik DirectX 12 (Windows), vagy Metal (macOS) grafikus API-t használnak.

Shadereaper véleménye: A több szálon futó alkalmazások korát éljük, amiben már egy középkategóriás processzorban is 10+ szálon futhatnak a folyamatok és mégis nagyon sok olyan játék van a piacon, amik jó, ha két szálat kihasználnak. Ahogy korábban a felújított textúrákkal kapcsolatban is leírtam, dicséret jár a játék fejlesztőinek, amiért a mai napig igyekeznek naprakészen tartani a játékukat a kirakat és a gépház oldaláról is.