The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Operation: Mechagon Hard Mód

| Turki

A játékosoknak volt egy erős gyanúja, hogy ennek a dungeonnek lesz egy hasonló módozata, mint Return to Karazhannak, ahol ugye Nightbane-t ölhettük meg rejtett bossként.

Tudjuk azt is, hogy Ulduarnak is van hard-módja, ahol a bossok bonyolultabb mechanikával rendelkeznek a normál és heroic nehézségi fokozat használatán kívül is. Ulduarban egyes bossok hard-módja elég egyedi volt, mint például XT-002 Deconstructor elpusztítása, nyomd meg a nagy piros gombot Mimiron műhelyben vagy épp Yogg-Saron megölése a Keeperek segítsége nélkül.

Mint kiderült, Operation: Mechagon dungeonnek is van hard-módja, ahol az első 3 boss adott formában való megölése egy nehezebb 4. bosst fog eredményezni. HK-8 Aerial Oppression Unitot.

Hogyan is aktiváljuk a Hard-Módot

Az aktiválás nem lesz olyan egyszerű feladat elsőre. Amíg a dungeonben vagyunk, láthatjuk HK-8 Aerial Oppression Unitot a térkép felett repkedni. Figyelnünk kell, hogy melyik boss felé repül, és azt megölve mehetünk a következő felé. Ha meghalt az egyik, átrepül egy másikhoz és folytathatjuk a harcot, míg meg nem öljük a 3-at is.

Hard-Mód első része

Miközben figyeljük, hogy Hk-8 Aerial Oppression Unit merre repked és öljük az addokat indul csak az igazi buli. Ez a halálos gép a fejünk fölé érve leidéz számos Walkie Shockie X1-est, amik üldözik a játékosokat és Static Discharge-ot castolnak. Ez a képesség elektromos pocsolyákat hagy maga után, amik leszűkítik a játékteret. Ezeket a robotokat nem lehet megölni a Power Shield alatt.

HK-8 Aerial Oppression Unit Hard-Mód

Végül, miután legyőztük az első 3 boss és legyűrtük a Walkie Shockie X1-eseket, elérünk HK-8 Aerial Oppression Unit-hoz. Itt azonnal láthatjuk a különbséget, ugyanis nem Tank Buster MK1-es hanem Tank Buster MK2-es vár minket, aminek több élet ereje és sebzése van.

Baloldali a Tank Buster MK1, a jobbos pedig a Tank Buster MK2.

 

Ahogy behúzzuk a bosst, a Tank Buster MK2-es elkezdi castolni a Fulminating Burstöt Fulminating Zap helyett, ami egy új mechanikát eredményez. Itt a játékosoknak bele kell állniuk egy placsniba, hogy szétosszák a sebzését. Továbbá leidéz egy Walkie Shockie X2-est, ami gyorsabban mozog.

A legnagyobb különbség a 2. fázisban jön miután legyőztük a Tank Buster MK2-est. Minden játékos azonnal a platform közepére teleportálódik és a healer ennek következtében kap egy debuffot, az Anti-Trespassing Fieldet. Ha valamelyik játékos ezen debuff köréből kilép, az egész csapatot vissza teleportálja a platform közepére. Ezzel csak az a gond, hogy így megint el kell vánszorognunk az „Overcharge Stationhöz” és persze odafigyelve, nehogy egy játékosunkat elkapja egy Sentry Array vagy Sentry Bot, mert így megint visszakerülhetünk középre. Ez a debuff addig van a healerünkön amíg el nem érjük az „Overcharge Stationt” és meg nem hackeljük azt.

Néhány vidi, mikor balul üt ki valami

És íme, hogyan is kéne korrekten kezelni

Nyeremények és Spekulációk

Úgy tűnik semmi különössel nem jár ha ebben a módban csináljuk végig a dungeont, azonban ez egy lehetséges lépés egy acsi megszerzéséhez a Keep DPS-ing and Nobody Explodeshoz és Hertz Lockerhez. Ezek az acsik azt sugallják, hogy nem csak a bossok megölése fontos, hanem valami más is lesz. Ha az első 4 boss megöléséhez van hard mód, akkor elképzelhető hogy az utolsó 4-hez is társul majd valami. Talán egy speed run lesz, mint Nightbane leidézése Return to Karazhanban, mondjuk King Mechagon doomsday eszközének hatástalanítása időre.

 

Wowhead