The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Shadowlands és amit eddig tudunk

| Turki

Nos, nézzük miket is kapunk a kieghez!?

Level squish, 120-ról visszahajítanak minket 50-re, majd a kiegben fejlődhetünk 60-ig. Amitől a szemem némileg kiakadt, hogy ha nagyon, de nagyon ragaszkodsz egy helyszínhez mondjuk, pl Outlandhez, menj oda és 0-ról felhúzhatod 50-re a karid. Nem kell a szintekhez kötött helyeket végig járnod Kalimdoron, hanem mehetsz egyenest Pandariára. Teljesen rajtad áll.

Talentek kiosztása ebből adódóan megváltozik:

  • lvl 15 – első sor
  • lvl 25 - második sor
  • lvl 30 – harmadik sor
  • lvl 35 – negyedik sor
  • lvl 40 – ötödik sor
  • lvl 45 – hatodik sor
  • lvl 50 – hetedik sor

60-on minden bizonnyal még egyet kapunk, de erről nincs plusz infó jelenleg.

4 mapot kapunk, 4 Covenanttal:

  • Mapok
    • Bastion
    • Maldraxxus
    • Aldrenweald
    • Revendreth





 

Covenant:

A karakter előre haladásában fognak nekünk segítséget nyújtani, különböző képességekkel látnak el és persze a kampány részét is képezik. Class specifikus és egy általános képességet is kapunk. Max lvl-en választunk egyet szövetségesnek és velük fogunk harcolunk a Maw még nem ismert fő gonosza ellen... Altozást is némileg módosítják, hogy pörgősebb legyen és ne maradjanak le túl a mainekhez képest. Fejlődés közben már a main sztorival haladhatunk, továbbá a grind rendszert is megismerhetjük és elvileg csinálhatjuk a szintezéssel párhuzamosan. Ezekkel próbálják színesíteni nekünk a fejlődés unalmas óráit. Nem utolsó sorban kapunk egy nagy városkát is, egy centrumot, ahol pihenés gyanánt trécselhetünk a haverokkal: Orbitos, the Eternal City nével fog debütálni.

Covenant rewardok:

Dungeonok és az első raid:


Egy térképvázlatot is kapunk a raidhez:

És most következzenek a szaftosabb részek:

  • Az endgame progress egyik elemét, az artifac power grindolását kiveszik és helyette kapunk egy "Soulbinds" rendszert, amiről még sajnos nem tudunk túl sok mindent, csak azt hogy lesz.
  • A Pandarenek és az Allied racek mindegyike lehet DK.
  • Craft systembe is belenyúlnak picit, pl ilyen lesz hogy, ha csinálnál magadnak egy leather csukát crit, haste-el, akkor ezt megteheted, ha hozzá adsz egy crites és egy haste-es gemet és nem kell 70-szer újracraftolnod.
  • Mythic+ heti chest lootjához is hozzá nyúlnak. Nem 1 random cuccot kapsz, hanem 3-4-5-őt amiből választhatsz. (Hála az égnek)
  • Jönnek vissza a LEGÓK. Elképzelhető, hogy crafttal is elérhető lesz pár, de az tuti, hogy valamilyen rendszer szerint szerezzük meg őket és nem a random dropra kell várnunk.

Összességében elég kellemes meglepetés volt és valljuk be kellett is. Battle for Azeroth már kezd kissé unalmassá válni, de ezzel az ötlettel, hogy a halál mint esemény, az élet alapvető velejárója megszűnik létezni, így az élők és holtak világa egybeolvad, átjárhatunk ezen a mezsgyén és nem félve ugorhatunk neki a Maw "boogiemanjének"? Brutális, kiráz a hideg.