The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Spell Batching a Classicban

| szerda

 Az alábbiakban fordítottuk nektek Kaivax válaszát a Spell Batchinggel kapcsolatban. Ez ugyan nem alap eleme a játéknak, ismerős lehet a formátum azoknak közületek, akik olvasták az amit eddig a classicról tudunk sorozat valamely részét. Ha nem tettétek volna meg, itt, itt és itt megtehetitek. :))

A Classic első bejelentése óta rendszeresen kapunk kérdéseket a spell batchinggel kapcsolatban. Ugyan soha sem oldottuk meg ezt a problémát a későbbi kiegekben sem, valamelyest változtattunk a módján és a sebességén is annak, hogy milyen gyakran dolgozza fel a playerektől bejövő cselekvési kötegeket a rendszer, így ezt a WoW mai verzióiban sokkal kevesebb eséllyel veszitek már észre. Azonban a Classicban úgy éreztük, igenis hozzátartozik az autentikus élményhez a régi módi spell batching, így a rendszer ugyanúgy fogja feldolgozni a spellek és effektek használatot mint annak idején.

Relatíve gyakori eset volt például, hogy egy warrior Pummelt használjon egy magere miközben az ezzel egy időben sikeresen lepolizta a warriort. A mage ugyan megkapta a Pummel sebzést azonban nem kapott spell-class lockot, mert a maget nem szakította félbe a Pummel. Ez ugyan paradoxonnak tűnhet, azonban előfordulhatott mert a Pummel és a Polymorph ugyanabban a batchben volt, és mindkettő teljesen legális akció volt a köteg kezdetekor. Ez többnyire a modern WoWban már nem fordul elő, persze még időnként bele lehet szaladni. Javítottunk a kötegek beérkezésének mennyiségén és sebességén, és a játék sokkal folyékonyabban válaszol is a lekéréseinkre mint akkoriban. Ennek ellenére, ha elég ügyes/gyors az ember, megtörténhet, hogy ugyanabba az apró feldolgozási ablakba kerüljön a Pummel mint a Polymorph, és ebben az esetben pont ugyanaz történne, mint a Vanillában.

Mint minden más kérdésben, itt is az autentikusságra törekszünk majd. Az volt a megállapłtás, hogy az akkori meta és a PvP egyensúly egy olyan környezetben alakult ki, ahol a spell üzeneteket lassabban és kevesebbszer kérte le a kliens. Egyetlen loop alatt lett elintézve mind a küldött és a fogadott üzenetek feldolgozása is. Mostanság már több kört fut a játék ugyanehhez, és ezek között is van egy prioritás lista. A Spell castok a jelenlegi WoWban már sokkal magasabb prioritással rendelkeznek, és ez már jó ideje így van.

A WoW Classicban azonban, a spell casting egy alacsony prioritású loopba kerül majd, hogy a lehető legjobban hasonlítson majd az élmény az eredetihez ami 1.12-ben volt. Képes lesz két mage egymást egész kiszámítható módon lepolymorpholni, aminek az eredménye két dühös farkas szemet néző bárány lesz. Képes lesz két warrior lechargeolni egymást, és ennek következtében helyet cserélnek és stunnolódnak mind a ketten.

Szerintünk egész mókás lesz majd ismét ilyesmit látni