The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

Vitorlát bonts, ti szárazföldi patkányok!

| Shadereaper

A 8.1.5-ös patch érkezésével megkapjuk a Kul Tiran human fajt is, persze csak abban az esetben, ha teljesítjük a szükséges előfeltételeket.

Büszke tengeri népként a Kul Tiranokat nem király, hanem a bámulatos flottájuk Lord Admirálisa uralja. Eredetileg ők is egy voltak a 7 ember nemzetségből, amik elterjedtek a Seven Kingdoms területén, de Daelin Proudmoore Theramoreban bekövetkezett halála után távol tartották magukat a többi néptől. Most, hogy Jaina Proudmoore, a Daughter of Seas visszatért, Kul Tiras készen áll, hogy ismét tisztelet tegye a hatalmasok között. A véget nem érő háborúban az Alliance sorait erősítik.

A Zandalari trollokhoz hasonlóan itt is át kell verekednünk magunkat a Battle for Azeroth tartalmainak nagy részén, mielőtt a tenger gyermekeiként játszhatnánk. Az első kitétel ez exalted reputáció elérése a Proudmoore Admiralty frakcióval. A második feladat a 8.0-ás és 8.1-es patch War Campaignjének teljesítése és az A Nation United  achievement megszerzése. Azt valószínűleg már mindenki betéve tudja, hogy lennie kell az accounton egy legalább 110-es szintű karakternek, de ahogyan a Zandalariknál, itt sem szükséges a patch alatt egészen 1-es szinttől fejleszteni azt. Egy korábban már felszintezett karakter is megfelel. Ezután már csak egy rövid quest sorozatot kell teljesítenünk a 8.1.5-ös verzió élesedése után, és már alkothatjuk is meg a mi saját tengerészünket.

Volt néhány ellentmondásos információ az új faj által választható karakter osztályokat illetően. Egy darabig úgy tűnt, hogy a tenger büszke népe nem játszhat majd Mageként, ami elég nagy butaság lenne, hiszen a történelem egyik legnagyobb varázslója is közülük került ki. Szerencsére a dolgokat azóta elsimították, így a Kul Tiran Humanok Druid, Hunter, Monk, Priest, Rogue, Shaman és Warrior mellett Mageként is erősíthetik a szövetség sorait.

Természetesen itt is kiemelt figyelmet kell szentelni a Druidoknak, hiszen a Durst-mágia befolyásolta Wicker formjaik nagyon is látványosra sikerültek.

Moonkin:

Incarnation:

Bear:

Cat:

Travel:

Flying:

Aquatic:

A Shamanok sem maradhatnak ki a buliból, hiszem totemjeik is magukon viselik a tenger kézjegyét és inkább emlékeztetnek horgonyra, mint gyenge fabábúkra:

A Paladinok megidézett hátasai is elég egyediek lesznek és habár személy szerint kicsivel nagyobb szeretetet is kaphattak volna, hiszen mégiscsak a Kul Tiran Warchargerről beszélünk, ami (meglepően...) Egy kicsit másképpen felszerszámozott ló:

A Kul Tiran Humanok faji passzív képességei sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnnek, mint a Zandalari trollokéi. Kivételt talán a Haymaker jelenthet a beépített stunnal. Emellett a Brush It Off öngyógyítása valószínűleg nem kevésszer fogja jelenteni azt a bizonyos hajszálat élet és halál között.

  • Haymaker (Active) – Felkészülés után nagy erővel lesújtasz az ellenfeledre, 20 physical sebzést okozva neki, stunolod és jelentésen hátra lököd. A képesség 2.5 perc alatt töltődik újra.
  • Brush It Off (Passive) – Növeli a Versatilityt 1%-kal. Amikor sebződsz, az elszenvedett sebzés 2%-át visszagyógyítod 4 másodperc alatt.
  • Child of the Sea (Passive) – 50%-kal tovább tudod tartani a lélegzetedet és 10%-kal gyorsabban úszol.
  • Jack of All Trades (Passive) – Minden Tradeskillt megnövel 5-tel.
  • Rime of the Ancient Mariner (Passive) – 1%-kal kisebb Frost és Nature sebzést szenvedsz el.

És végül, de persze nem utolsó sorban ott van még a Kul Tiran Heritage Armor, amit akkor kapunk meg, hogyha 20-as szinttől egészen 120-ig felszintezünk egy Kul Tiran Humant, méghozzá fizetet Boost használata nélkül. Persze annyira azért nem kell megijedni, ahogy a Zandalariknál, itt is használhatunk Heirloom fegyvereket és armorokat az exp. gyűjtés segítésére.