The BlizzFeed

  • 0 Diablo
  • 0 Hearthstone
  • 0 Heroes of the Storm
  • 0 World of Warcraft
  • 0 Overwatch
  • 0 Starcraft
  • 0 Blizzard
  • 0 Activision-Blizzard

WoW Classic Layering változtatások és kivezetés

| szerda

A Blizzard eszközölni fog a közeljövőben némi változtatást a Layeringgel kapcsolatban, valamint bejelentette azt is, hogy sok szerver már jelenleg is egy layerrel operál, és nem is tud bővülni már.

A Layering célja az volt, hogy tűrhetőre mérsékelje a szintező tömeget. Augusztusban jött ki a játék és szépen fel is fejlődött azóta a közösség nagyja, a maradék pedig már probléma mentesen el tud oszlani Azerothon belül.

"Mint azt korábban már mondtuk, minden szerveren egyetlen layer lesz mire bekerülnek a world bossok, és nagyon jól állunk ezen a téren."

"A legfontosabb az volt, hogy elosszuk a játékosokat fejlődés közben. Így többen befértek egy szerverre és kevesebb szerverre volt szükség. A legutóbb amikor ebben a régióban (US) egy szerveren több mint 3 layer volt az szeptember első hetében volt, és majdnem mindegyik szerver azóta kettővel fut."

Az alábbi szerverek már permanensen egy layerrel futnak:

US

  • Anathema
  • Arcanite Reaper
  • Ashkandi
  • Azuresong
  • Deviate Delight
  • Earthfury
  • Felstriker
  • Heartseeker
  • Netherwind
  • Old Blanchy
  • Remulos
  • Smolderweb
  • Windseeker

EU

  • Bloodfang
  • Dragonfang
  • Earthshaker
  • Hydraxian Waterlords
  • Judgment
  • Ten Storms

Ezeken a változtatásokon felül, a jövőben fel lesz tüntetve amennyiben egy szerveren egynél több layer aktív. Azok, amelyeken egy layer lesz, csak a megszokott jelzőket kapják majd, Medium, Full stb.

forrás